garantie en klachten

Voor ons is het belangrijk dat jij blij en tevreden bent en blijft natuurlijk met onze producten. Voordat we je bestelling gereed maken en verzenden, zorgen wij er altijd voor dat ieder artikel zorgvuldig is gecontroleerd en verpakt. Natuurlijk kan het voorkomen dat je bestelling niet geheel aan je verwachtingen voldoet. Mocht je, ongeacht ontevreden zijn over onze  producten en/of dienstverlening? Stuur dan een mail naar info@realsisters.nl. Wij zullen kijken naar een goede passende oplossing en jou hierover informeren.

  • Om je goed te kunnen helpen is het belangrijk dat je je aankoopbon zorgvuldig bewaart. Zonder aankoopbon kunnen we geen artikelen retour nemen of als klacht behandelen. Ons advies is om daarom ook een account aan te maken waar al je facturen zorgvuldig worden bewaard.
  • Na de dag van ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering heb je aanvullend 14 dagen de tijd om je bestelling, of een deel daarvan, zonder reden aan ons terug te sturen.

GARANTIE
De garantie en garantieperiode zijn conform de wettelijke rechten van de consument. Is er buiten deze periode een klacht ontstaan, laat het ons meteen weten. In enkele gevallen is fabrieksgarantie mogelijk, dit hangt echter van de fabrikant en de klacht af. Neem voor deze specifieke gevallen even contact op via info@realsisters.nl. Vanzelfsprekend gaan we te allen tijde er samen met jou voor zorgen dat we een passende oplossing vinden.

garantie en klachten

Voor ons is het belangrijk dat jij blij en tevreden bent en blijft natuurlijk met onze producten.  Voordat we je bestelling gereed maken en verzenden, zorgen wij er altijd voor dat ieder artikel zorgvuldig is gecontroleerd en verpakt. Natuurlijk kan het voorkomen dat je bestelling niet geheel aan je verwachtingen voldoet. Mocht je, ongeacht ontevreden zijn over onze  producten en/of dienstverlening? Stuur dan een mail naar info@realsisters.com. Wij zullen kijken naar een goede passende oplossing en jou hierover informeren.

  • Om je goed te kunnen helpen is het belangrijk dat je je aankoopbon zorgvuldig bewaart. Zonder aankoopbon kunnen we geen artikelen retour nemen of als klacht behandelen. Ons advies is om daarom ook een account aan te maken waar al je facturen zorgvuldig worden bewaard.
  • Na de dag van ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering heb je aanvullend 14 dagen de tijd om je bestelling, of een deel daarvan, zonder reden aan ons terug te sturen.
GARANTIE

De garantie en garantieperiode zijn conform de wettelijke rechten van de consument. Is er buiten deze periode een klacht ontstaan, laat het ons meteen weten. In enkele gevallen is fabrieksgarantie mogelijk, dit hangt echter van de fabrikant en de klacht af. Neem voor deze specifieke gevallen even contact op via info@realsisters.nl. Vanzelfsprekend gaan we te allen tijde er samen met jou voor zorgen dat we een passende oplossing vinden.

0
    0
    Winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar winkel