veelgestelde vragen

bestellen en verzenden

Hoe plaats ik een bestelling?

Via onze webshop kun je gemakkelijk een bestelling plaatsen. Volg onderstaande  stappen voor een eenvoudig bestelproces.

 

  1. Ga naar je favoriete items op de webshop.
  2. Klik de juiste maat aan en klik vervolgens op: voeg toe aan winkelmandje.
  3. Om meer informatie over het artikel te lezen scrol je gemakkelijk naar beneden.
  4. Indien gewenst kun je gerust verder shoppen naar andere items op de webshop.
  5. Wanneer je klaar bent met shoppen ga je naar je winkelmandje en controleer je alle items op kleur en de juiste maat.
  6. Wanneer alle gegevens kloppen rond je de bestelling af door te klikken op ‘’betalen’’.
  7. Vervolgens kun je de bestelling afronden door het invullen van je naam, afleveradres en factuuradres.
  8. Na al deze stappen kun je kiezen op welke manier je de bestelling wilt betalen.
  9. Heb je de bestelling betaald? Dan is je bestelling succesvol bij ons binnen gekomen en gaan wij aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Per mail ontvang je van ons een orderbevestiging. We zullen de bestelling zo snel mogelijk naar je opsturen. Wanneer de bestelling is verstuurd ontvang je van ons een Track & Trace code per mail waarmee je de bestelling kunt volgen.

Pakketjes worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen verstuurd met PostNL. Toch kan het voorkomen dat het iets langer duurt voordat je het pakket in huis hebt. Wij zijn helaas ook afhankelijk van de bezorging van PostNL. Er kunnen daarom helaas ook geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €99,- worden gratis verstuurd binnen Nederland. Voor bestellingen onder deze waarde rekenen wij €4,99 aan verzendkosten voor een brievenbuspakket en €7,45 voor een pakket binnen Nederland.

uitverkocht?

Wanneer komt het artikel dat ik graag wil bestellen weer op voorraad?

Is het artikel dat jij graag wilt bestellen uitverkocht en wil je weten wanneer deze weer leverbaar is? Stuur gerust een mail naar info@realsisters.nl. Wij zullen jou mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.

account

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, je bent niet verplicht om een account aan te maken. Betalen als een gast is ook beschikbaar. Je hebt alleen niet de voordelen van het aanmaken van een account.

Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account kun je je geplaatste bestellingen online terugkijken en je facturen (aankoopbon) terugkijken. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je bijvoorbeeld een klacht hebt over een gekocht product. Zonder aankoop bon kunnen we geen artikelen retour nemen of als klacht behandelen. En in ‘mijn account’ worden al je facturen zorgvuldig voor je bewaard.

veelgestelde vragen

bestellen en verzenden

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Via onze webshop kun je gemakkelijk een bestelling plaatsen. Volg onderstaande  stappen voor een eenvoudig bestelproces.

     

    1. Ga naar je favoriete items op de webshop.
    2. Klik de juiste maat aan en klik vervolgens op: voeg toe aan winkelmandje.
    3. Om meer informatie over het artikel te lezen scrol je gemakkelijk naar beneden.
    4. Indien gewenst kun je gerust verder shoppen naar andere items op de webshop.
    5. Wanneer je klaar bent met shoppen ga je naar je winkelmandje en controleer je alle items op kleur en de juiste maat.
    6. Wanneer alle gegevens kloppen rond je de bestelling af door te klikken op ‘’betalen’’.
    7. Vervolgens kun je de bestelling afronden door het invullen van je naam, afleveradres en factuuradres.
    8. Na al deze stappen kun je kiezen op welke manier je de bestelling wilt betalen.
    9. Heb je de bestelling betaald? Dan is je bestelling succesvol bij ons binnen gekomen en gaan wij aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Per mail ontvang je van ons een orderbevestiging. We zullen de bestelling zo snel mogelijk naar je opsturen. Wanneer de bestelling is verstuurd ontvang je van ons een Track & Trace code per mail waarmee je de bestelling kunt volgen.

Pakketjes worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen verstuurd met PostNL. Toch kan het voorkomen dat het iets langer duurt voordat je het pakket in huis hebt. Wij zijn helaas ook afhankelijk van de bezorging van PostNL. Er kunnen daarom helaas ook geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €99,- worden gratis verstuurd binnen Nederland. Voor bestellingen onder deze waarde rekenen wij €4,99 aan verzendkosten voor een brievenbuspakket en €7,45 voor een pakket binnen Nederland.

uitverkocht?

Wanneer komt het artikel dat ik graag wil bestellen weer op voorraad?

Is het artikel dat jij graag wilt bestellen uitverkocht en wil je weten wanneer deze weer leverbaar is? Stuur gerust een mail naar info@realsisters.nl. Wij zullen jou mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.

account

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, je bent niet verplicht om een account aan te maken. Betalen als een gast is ook beschikbaar. Je hebt alleen niet de voordelen van het aanmaken van een account.

Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account kun je je geplaatste bestellingen online terugkijken en je facturen (aankoopbon) terugkijken. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je bijvoorbeeld een klacht hebt over een gekocht product. Zonder aankoop bon kunnen we geen artikelen retour nemen of als klacht behandelen. En in ‘mijn account’ worden al je facturen zorgvuldig voor je bewaard.

5

veelgestelde vragen

0
    0
    Winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar winkel